Veelgestelde vragen

Het zoeken naar een baan of starten bij een nieuwe werkgever. Het gaat vaak gepaard met een hoop vragen. Wij begrijpen als geen ander dat je behoefte hebt aan een duidelijk antwoord. We proberen je zo transparant mogelijk te voorzien van informatie. We hebben de meest gestelde vragen alvast op een rij gezet. Zit jouw vraag hier niet bij? Stel hem dan gerust aan ons. Je mag hiervoor gebruik maken van ons contactformulier. Wij doen ons best jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

1. Waarom moet ik langskomen voor een intakegesprek?

We hebben na het beoordelen van je cv natuurlijk al een goed beeld van je opleidingen en werkervaring. Maar wie je bent, en hoe je over komt tijdens een gesprek kunnen we aan de hand van een cv niet zien. We maken daarom graag kennis met jou tijdens een intakegesprek. Zo weten we zeker of jij past het bedrijf en de vacature waar je op solliciteert alvorens we je voorstellen bij de opdrachtgever. Dat je bij ons op intakegesprek komt, wil niet automatisch zeggen dat je ook wordt voorgesteld.

2. Wat moet ik meenemen voor een intakegesprek?

  • een ingevuld inschrijfformulier. Deze ontvang je van te voren van ons;
  • een geldig paspoort of identiteitsbewijs (geen rijbewijs);
  • een referentie;
  • een kopie van je diploma’s en getuigschriften.

3. Hoe verloopt een intakegesprek?

Je hebt het intakegesprek altijd met de consultant die de desbetreffende vacature in behandeling heeft. Hij/zij stelt zich aan je voor, en zal een korte introductie geven over Secretary TODAY. We horen daarna graag iets over jou. Je cv zal worden besproken, en natuurlijk wordt er meer verteld over de vacature waar je voor solliciteert. Wat is het voor bedrijf, wat houd de functie in, wat kan je verwachten bij een eventuele sollicitatie bij de opdrachtgever. De consultant zal je vragen waarom je solliciteert op de vacature, en waarom jij de geschikte kandidaat zou zijn. Daarnaast maken we een kopie van je identiteitsbewijs en ontvangen we graag een ingevuld inschrijfformulier en kopieën van je diploma’s en eventuele getuigschriften.

4. Krijg ik een assessment?

Dat verschilt per vacature, maar dat behoort zeker tot de mogelijkheden.

5. Doen jullie een referentiecheck?

Ja, dit hoort bij onze selectieprocedure. We doen minimaal 1 referentiecheck. Bij voorkeur ontvangen we de contactgegevens van een recent en relevante werkgever. Ga van te voren na of je deze persoon als referent op mag geven. Heb je nog geen (relevante) werkervaring dan kan een stagebegeleider ook dienen als referent. Wij mogen alleen informatie vragen die direct verband houdt met de functie en we mogen geen inbreuk maken op je persoonlijke omstandigheden. Vragen over ziekteverzuim en religie zijn bijvoorbeeld niet toegestaan.

6. Ik heb vragen over de functie of werkgever, wat kan ik doen?

In de vacature staan de contactgegevens van de consultant vermeld die jouw vragen kan beantwoorden. Je kan ook het contactformulier invullen.

7. Als ik interesse in een vacature heb, sturen jullie mijn sollicitatie dan altijd door naar het betreffende bedrijf?

Secretary TODAY maakt een inschatting of je voorgesteld kan worden bij de opdrachtgever. Er wordt onder andere gekeken naar het soort bedrijf, de functie eisen, de cultuur van het bedrijf en de arbeidsvoorwaarden. Wanneer je aan de criteria voldoet en jouw wensen sluiten aan bij de vacature, dan stellen we je na een intakegesprek met één van onze consultants voor bij de opdrachtgever.

8. Krijg ik het altijd te horen als jullie mijn cv aanbieden aan een opdrachtgever?

Ja, wij zullen altijd eerst met jou overleggen voordat wij jouw cv voorleggen bij de opdrachtgever. Zo weten we zeker dat jij de baan leuk vind en kunnen we jouw motivatie voor de vacature doorgeven aan onze contactpersoon bij de opdrachtgever.

9. Wat zijn jullie selectiecriteria?

Secretary TODAY richt zich op management ondersteunend personeel. We selecteren kandidaten die met hun werkervaring en opleidingen hierop aansluiten. Je hebt relevante werkervaring. Ook ben je in het bezit van minimaal een havo of vwo-diploma, bij voorkeur aangevuld met een vakgericht mbo of hbo-diploma of relevante trainingen. Vanzelfsprekend heb je passie voor je vak en een dienstverlenende instelling.

10. In welke banen bemiddelt SECRETARY <strong>TODAY</strong>?

Secretary TODAY richt zich op management ondersteunend personeel. Denk hierbij aan (directie)secretaresse, juridisch secretaresse, medisch secretaresse, management assistent, personal assistant, HR assistente, receptioniste, telefoniste.

11. Doen jullie ook uitzendwerk?

Ja, Secretary TODAY bemiddelt ook in uitzendwerk. Dit kan betekenen dat het òf om een tijdelijke opdracht gaat òf dat de opdrachtgever er voor kiest om na een bepaalde uitzendperiode de werknemer over te nemen en een contract aan te bieden binnen de eigen organisatie.

12. Ik kan mijn cv niet uploaden via de website, wat kan ik doen?

Je kunt een bericht sturen via het contactformulier, we nemen dan contact met je op.

13. Ik krijg mijn motivatie niet ingevoerd in het hiervoor beschikbare veld, wat kan ik doen?

Je kunt een bericht sturen via het contactformulier, we nemen dan contact met je op.

14. Moet ik bij elke sollicitatie een nieuwe motivatie toevoegen?

Onze eerste selectie vind plaats op basis van je cv en motivatie. Deze wordt, op het moment dat je verder komt in het sollicitatietraject, ook voorgelegd aan de opdrachtgever. Je kunt je voorstellen dat de opdrachtgever geïnteresseerd is in deze motivatie. De keuze is uiteraard aan jou hoe uitgebreid of uniek je de motivatie maakt.

15. Mijn cv staat al bij jullie in het bestand, moet ik een nieuw cv uploaden als ik opnieuw solliciteer?

Nee, dat hoeft niet. Alleen als het langer dan een half jaar geleden is dat je voor het laatst bij Secretary TODAY hebt gesolliciteerd, willen we dat je een nieuw cv upload. Verder kun je een nieuw cv uploaden als er wijzigingen zijn in je bestaande cv.

16. Kan ik rechtstreeks bij de consultant reageren of moet dit altijd via de website?

Uiteraard kan dat. We willen je echter toch vragen om dit via de website en de knop “Solliciteer direct” te doen. Dit omdat op deze manier je gegevens automatisch op de juiste plek in ons systeem terecht komen. Zo hebben we van iedereen de juiste informatie en kunnen we je sneller in ons systeem vinden en informeren.

17. Komt mijn sollicitatie rechtstreeks bij de consultant terecht en hoe gaat het vanaf daar verder?

Je reactie wordt door onze medewerkers binnengehaald vanaf de website en vervolgens beoordeeld door de consultant die de betreffende vacature in behandeling heeft. Op het moment dat hij/zij voldoende aanknopingspunten ziet, krijg je per mail of telefonisch een uitnodiging voor een persoonlijke kennismaking. Afwijzingen worden per mail verstuurd waarna je natuurlijk altijd contact kunt opnemen om een toelichting te krijgen.

18. Hoe lang duurt het voordat ik een reactie krijg op mijn sollicitatie?

De reactietermijn kan variëren van een dag en tot maximaal 14 dagen. Indien er veel reacties zijn op een bepaalde vacature bundelen wij de eerste reacties alvorens we overgaan tot beoordeling. De reden hiervoor is dat wij altijd uitgaan van de onderlinge vergelijking tussen de geïnteresseerde kandidaten. Daarnaast willen we iedereen een antwoord geven, dit kost soms wat tijd. Je mag natuurlijk altijd even bellen voor de stand van zaken.

19. Er staat nu geen vacature op de website die mij aanspreekt, hoe kan ik op de hoogte blijven van nieuwe vacatures?

Je kan je aanmelden bij de bedrijfspagina van Secretary TODAY op LinkedIn. Nieuwe vacatures plaatsen we hier direct.

20. Ik zit krap in mijn tijd, kan ik ook buiten kantooruren op gesprek komen of is een telefonisch afspraak ook mogelijk?

Om zoveel mogelijk kandidaten in de gelegenheid te stellen om op gesprek te komen, is het voor ons het meest efficiënt om dit op ons kantoor te doen. Aan de andere kant zijn we ook flexibel daar waar het kan, zowel in tijd als plaats. Uiteraard kan een telefonische afspraak een goede optie zijn, we zien je echter het liefst in het echt. Dit geeft ons het beste beeld van jou.

21. Ik ben afgewezen voor een vacature, blijf ik in jullie bestand?

Als je profiel voldoet aan onze selectiecriteria nemen we je graag op in ons bestand.

22. Ik wil graag meer weten over de reden van mijn afwijzing. Wat kan ik doen?

Neem in dat geval contact op met de betrokken consultant. Dit kan via het contactformulier of telefonisch.

23. Hoe kan ik me uitschrijven?

Dit kan via het contactformulier op de website. Geef aan dat je niet langer ingeschreven wilt staan bij Secretary TODAY. Vermeld hierbij je volledige naam en je geboortedatum. Ook zijn we benieuwd naar de reden van je uitschrijving. Natuurlijk mag je dit ook telefonisch doen naar 010 411 51 08. Neem dan contact op met je eigen contactpersoon bij Secretary TODAY.

1. Kan ik een kopie van mijn jaaropgave opvragen?

Een jaaropgave wordt eenmalig verstrekt. Wil je je jaaropgave aan derden overleggen, bijvoorbeeld voor het afsluiten van een lening of hypotheek, verstrek dan altijd een kopie en bewaar het origineel goed.

2. Hoe werkt het met de betaling van mijn salaris?

Als je als uitzendkracht via Secretary TODAY werkt, ontvang je wekelijks je salaris. Na ontvangst van je werkbriefje, uiterlijk op maandagochtend, maken we je salaris over. In principe staat dat bedrag voor het einde van diezelfde week op je rekening.

3. Ik heb vroeger voor Secretary TODAY gewerkt. Heb ik pensioen opgebouwd?

De pensioenregeling voor flexwerkers bestaat sinds april 1999. Als jij daarna langer dan 26 weken voor Secretary TODAY hebt gewerkt en was je 21 jaar of ouder, dan heb je hoogstwaarschijnlijk meegedaan aan deze pensioenregeling. Voor vragen hierover kan je terecht bij Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (STIPP), kijk hiervoor op www.stippensioen.nl.

4. Wanneer moet ik mijn werkbriefje inleveren?

Iedere maandagochtend. Bij voorkeur via de online urenregistratie of anders per email of per fax. Download hier een werkbriefje.

5. Hoe zien mijn arbeidsvoorwaarden eruit?

Wij volgen de CAO voor uitzendkrachten. Voor een duidelijke uitleg verwijzen we je graag naar de ABU en naar de CAO voor uitzendkrachten. Download hier de CAO voor uitzendkrachten.

6. Wanneer ontvang ik mijn jaaropgave?

De jaaropgave wordt in de laatste week van januari verstrekt. Je ontvangt je jaaropgave digitaal.

7. Hoeveel vakantiegeld krijg ik als uitzendkracht?

Je bouwt wekelijks 8% vakantiebijslag op. Hoeveel je hebt opgebouwd kun je nakijken op je loonstrook.

8. Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitbetaald?

Je vakantiebijslag wordt in de eerste week van juni uitbetaald, of op het moment dat je dienstverband eindigt.

9. Heb ik recht op een reiskostenvergoeding?

Er bestaat geen wettelijke regeling voor reiskostenvergoedingen. De opdrachtgever is dan ook niet verplicht om je reiskosten te vergoeden. Wordt er aan een werknemer, in dienst van de opdrachtgever, die werkzaam is in een gelijke of gelijkwaardige functie, reiskostenvergoeding uitbetaald, dan heb jij als uitzendkracht recht op dezelfde vergoeding, indien en voor zover Secretary TODAY deze vrij van loonheffing en premies kan uitbetalen. Het gaat hierbij om reiskosten, pensioenkosten en andere kosten die noodzakelijk zijn voor het uitoefenen van je functie.

10. Moet ik mijn kaartjes van het openbaar vervoer bewaren?

Sommige bedrijven komen je tegemoet in de reiskosten op basis van de tarieven van het openbaar vervoer. Om de door jou gemaakte kosten vergoed te krijgen, moet je de vervoerbewijzen (kopie kaartjes of een transactieoverzicht van de OV-chipkaart) inleveren met een declaratieformulier. Alleen volledig en juist ingevulde declaratieformulieren worden in behandeling genomen. We raden je om de originele kaartjes te bewaren.

11. Wanneer krijg ik een loonspecificatie?

Iedere donderdag worden de loonspecificaties verzonden. Je ontvangt je loonspecificatie digitaal.

12. Ik weet mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer. Wat kan ik doen?

Je kunt een bericht sturen via het contactformulier, we nemen dan contact met je op.

13. Ik heb geen inlog account, hoe kom ik hieraan?

Neem contact op met je contactpersoon bij Secretary TODAY. Je krijgt dan alsnog een inlog account.

14. Ik wil een dag vrij. Krijg ik mijn salaris doorbetaald?

Volgens de CAO voor Uitzendkrachten kun je deze dag doorbetaald krijgen als je voldoende vrije dagen hebt opgebouwd.

15. Hoeveel vakantiedagen krijg ik als uitzendkracht?

Ook uitzendkrachten hebben natuurlijk recht op vakantie. Je hebt altijd recht om per jaar 3 weken met vakantie te gaan. Je moet dit natuurlijk wel van te voren afstemmen met de opdrachtgever en met Secretary TODAY. Het kan voorkomen dat, als je niet voldoende tegoed hebt opgebouwd, je niet je hele vakantie krijgt doorbetaald. Als uitzendkracht bouw je 2 dagen per volledig gewerkte maand op. Ofwel 24 dagen als je een jaar fulltime hebt gewerkt. Werk je minder dan is de opbouw naar rato.

16. Krijg ik als uitzendkracht feestdagen doorbetaald?

Ja, als uitzendkracht krijg je een feestdag doorbetaald als je die dag normaal gesproken zou werken. Op welke feestdagen je recht hebt als uitzendkracht, kun je terugvinden in artikel 30 van de CAO voor Uitzendkrachten.

17. Wat gebeurd er met mijn reserveringen als ik stop met werken?

Niet-opgenomen uren of overgebleven bedragen worden aan het einde van je dienstverband bij Secretary TODAY in beloning omgezet en aan jou uitgekeerd.

18. Wat zijn reserveringen?

Een reservering is een percentage van je salaris dat apart wordt gezet voor vakantiedagen, vakantiebijslag en kort verzuim. Je vakantiebijslag bedraagt 8% van het feitelijk loon (het bruto loon exclusief toeslagen e.d.). Deze bijslag wordt gereserveerd boven op ieder gewerkt uur (met uitzondering van overuren). Kort verzuim is het bedrag dat je opbouwt als compensatie voor bijvoorbeeld een doktersbezoek. Voor uitzendkrachten wordt onder kort verzuim ook buitengewoon verlof (bijvoorbeeld een trouwdag) verstaan. Werk je parttime en/of niet het hele jaar, dan bouw je vakantiedagen op naar het aantal uur dat je werkt. Secretary TODAY reserveert hiervoor een vast percentage van je uurloon. Op aanvraag betaalt Secretary TODAY de vakantiedagen uit. De reserveringen (vakantiedagen, vakantiebijslag en kort verzuim) worden automatisch uitbetaald bij het einde van je dienstverband. Ook als je eind mei of begin juni aan het werk bent via Secretary TODAY, ontvang je net als ieder ander het vakantiegeld dat je de afgelopen periode hebt opgebouwd.

19. Is een uitzendovereenkomst een arbeidsovereenkomst?

Ja, een uitzendovereenkomst is een arbeidsovereenkomst.

20. Wat wordt bedoeld met fasensysteem?

In het fasensysteem is sprake van een opbouw in de rechtpositie, hoe langer je als uitzendkracht aan het werk bent, hoe meer rechten je verwerft. Er zijn drie fasen: fase A, fase B en fase C. Iedere fase start op een bepaald moment, heeft een bepaalde duur en kent onderbrekingsregels. Verder heeft iedere fase specifieke kenmerken.

Fase A (met uitzendbeding)

Als uitzendkracht begin je in fase A. Je zit in fase A zolang je nog niet 78 weken voor Secretary TODAY hebt gewerkt. Elke week waarin je werkt telt mee voor de opbouw van fase A. Het aantal uren dat je in een week werkt is daarbij niet van belang. In deze fase mag je een onbeperkt aantal uitzendovereenkomsten achter elkaar krijgen. Als de opdrachtgever de opdracht met Secretary TODAY beëindigt dan eindigt daarmee ook jouw uitzendovereenkomst. Je hebt geen recht meer op loon op het moment dat het werk ophoudt. Deze overeenkomst houdt ook in dat jij op elk moment kan aangeven dat je niet langer het afgesproken uitzendwerk wilt doen. Wanneer je wilt stoppen met werken ben je verplicht om dit schriftelijk of per e-mail te melden bij Secretary TODAY. Hoewel in fase A met uitzendbeding geldt dat de uitzendovereenkomst van rechtswege eindigt als de opdracht eindigt, moet er toch een termijn van kennisgeving in acht worden genomen, indien je langer dan 12 weken werkzaam bent.

Termijn van kennisgeving in fase A met uitzendbeding

0 tot 12 weken 0 kalenderdagen
12 tot 26 weken 5 kalenderdagen
26 tot 52 weken 10 kalenderdagen
52 tot 78 weken 14 kalenderdagen

Fase B

Tijdens fase B lopen jouw uitzendovereenkomsten af op de afgesproken einddatum. Het uitzendbeding is nu niet meer toepasbaar. Tussentijds opzeggen door de opdrachtgever is alleen mogelijk met een ontslagvergunning van het UWV. Fase B begint als je aansluitend op de voltooiing van fase A blijft werken voor Secretary TODAY of als je binnen 26 weken na het einde van fase A opnieuw wordt uitgezonden door Secretary TODAY. Fase B duurt maximaal twee jaar of 8 contracten. Dit wil zeggen dat er in deze fase maximaal acht uitzendovereenkomsten voor bepaalde tijd achter elkaar kunnen worden afgesloten. Bij het negende contract ga je door naar de volgende fase. De duur van de uitzendovereenkomsten mogen wij zelf bepalen maar de totale duur in fase B kan niet meer dan twee jaar bedragen. Zit er tussen de uitzendovereenkomsten in fase B een onderbreking van minder dan 13 weken, dan telt deze onderbreking mee voor de totale duur van fase B. Heb je langer dan 13 weken, maar korter dan 26 weken niet gewerkt, dan ga je terug naar de start van fase B. Is de onderbreking 26 weken of langer, dan begin je weer vooraan in fase A. Per 01-07-2015 veranderd de maximale duur van fase B van 2 naar 4 jaar. Het maximaal aantal contracten wordt 6. De onderbrekingstermijn wijzigt naar meer dan 6 maanden. Daarna mag je als uitzendkracht terug naar begin fase A. Alle onderbrekingen van 6 maanden of korter tellen mee voor de duur van fase B. Deze wijziging komt voort uit de Wet Werk en Zekerheid.

Fase C

In fase C ben je werkzaam op basis van een uitzendovereenkomst voor onbepaalde tijd. Het uitzendbeding kan niet meer worden toegepast. Wanneer de opdrachtgever de opdracht beëindigt blijft je uitzendovereenkomst bestaan en moet Secretary TODAY een gedeelte van jouw loon doorbetalen zo lang je beschikbaar blijft voor passend vervangend werk. Fase C begint aansluitend op fase B binnen 13 weken. Opzeggen in fase C is alleen mogelijk met een ontslagvergunning van het UWV, je hoeft hiertegen geen verweer te voeren om je WW veilig te stellen. Ga je binnen 26 weken na afloop van fase C weer aan de slag, dan begin je weer vooraan in fase B. Na een onderbreking van meer dan 26 weken begin je weer in fase A.

21. Wat is een uitzendbeding?

Een uitzendbeding is een afspraak dat in de uitzendovereenkomst is opgenomen. Een uitzendbeding betekent dat de uitzendovereenkomst direct eindigt als de opdrachtgever de opdracht beëindigt. Het uitzendbeding werkt twee kanten op want je kan zelf ook de uitzendovereenkomst op elk moment beëindigen. Het termijn van kennisgeving hiervan is afhankelijk van het aantal gewerkte weken.

0 tot 12 weken 0 kalenderdagen
12 tot 26 weken 5 kalenderdagen
26 tot 52 weken 10 kalenderdagen
52 tot 78 weken 14 kalenderdagen

22. Bouw ik als uitzendkracht pensioen op?

Jazeker. Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (STIPP) verzorgt de pensioenregeling voor de branche voor personeelsdiensten. Deze pensioenregeling is verplicht en geldt voor alle uitzendkrachten van 21 jaar en ouder die minstens 26 weken bij één werkgever hebben gewerkt. Die 26 weken hoeven geen aaneengesloten periode te zijn. Als je als uitzendkracht na die 26 weken weer bij een ander aangesloten uitzendbureau zou gaan werken, blijf je aan de STIPP deelnemen. Kijk voor informatie op www.stippensioen.nl.

23. Wat moet ik doen bij ziekte?

Als je ziek bent, moet je zowel ons als de opdrachtgever waarbij je werkt, zo vroeg mogelijk bellen en op de hoogte stellen van je ziekte. Wij melden je ziek bij het UWV. Als je ziek bent, heb je te maken met 2 wachtdagen. Dit betekent dat je de eerste twee dagen van je ziekteverlof, niet uitbetaald krijgt. Mocht je langer dan twee dagen ziek zijn, dan krijg je van het UWV een uitkering ten bedrage van 70% van je gemiddeld laatst verdiende loon over de afgelopen 13 weken. Secretary TODAY vult dit aan met 21% waardoor je tijdens ziekte 91% van je gemiddeld laatst verdiende loon ontvangt.

24. Hoe meld ik me beter?

Als je weer hersteld bent, dien je dit direct bij Secretary TODAY en bij de opdrachtgever waarbij je werkt te melden. Ben je langer dan 2 dagen ziek geweest, dan dien je dit ook bij het UWV te melden. Dit kan je online doen. Je hebt hiervoor je DigiD inlogcode nodig. Heb je hierover vragen aan het UWV, bel dan met het nummer 0900 – 92 94.

25. Heb ik als uitzendkracht recht op een zwangerschapsuitkering?

Ja, vrouwen die in verwachting zijn, komen in principe vanaf zes weken voor de vermoedelijke datum van bevalling in aanmerking voor een zwangerschapsuitkering. Om hiervoor in aanmerking te komen lever je tijdig bij ons een doktersverklaring of een verklaring van de verloskundige in, waarop de vermoedelijke bevallingsdatum staat aangegeven. Het UWV stelt vervolgens je uitkering vast aan de hand van je loon over de laatste 13 weken. Wil je eerder dan zes weken voor de bevalling stoppen met werken, dus nog voordat je recht hebt op een zwangerschapsuitkering, dan kun je een vrijwillige verzekering afsluiten bij het UWV. Na de bevalling loopt je zwangerschapsuitkering nog maximaal twaalf weken door. Ben je, als direct gevolg van de bevalling, daarna nog arbeidsongeschikt, dan kom je in de Ziektewet. Gedurende maximaal 104 weken krijg je dan je salaris gedeeltelijk doorbetaald.

26. Waarom controleert Secretary TODAY mijn identiteitsbewijs?

Als werkgever is Secretary TODAY verplicht om in het bezit te zijn van een kopie van een geldig identiteitsbewijs van alle medewerkers en uitzendkrachten. Bij ons op kantoor controleren we tijdens je inschrijving jouw identiteitsbewijs en scannen deze in. Geldige identiteitsbewijzen zijn een paspoort of een ID-kaart. Als je identiteitsbewijs op korte termijn verloopt, dien je deze voordat je begint met werken te vervangen. Zonder geldig identiteitsbewijs mogen wij je niet uitzenden.

27. Hoe gaat Secretary TODAY om met mijn persoonsgegevens?

Secretary TODAY gaat zorgvuldig met jouw persoonlijke gegevens om. Wij verstrekken nooit zonder toestemming gegevens aan derden. Lees hier meer over het Privacy statement van Secretary TODAY.

28. Betaal ik voor de dienstverlening van Secretary TODAY?

Nee, het is bij wet verboden om te betalen voor bemiddeling van een uitzendbureau. Onze dienstverlening wordt betaald door de opdrachtgever.

NB: